Tema: Re: del draudimo ivykus eismo ivykiui
Autorius: Rivo
Data: 2011-01-05 08:47:24
news:ig05cs$bnp$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu kad policininkas nieko nesake pats supranti - silpnas argumentas. O
> tvarka paprasta  - teise vairuoti suteikiama nuo galiojancio pazymejimo
> iteikimo momento. Todel draudikams net irasineti nieko nereikia -
> vaziavimas be galiojancio pazymejimo = vaziavimas neturint tam teises.

va cia jau nesutinku... Teisė vairuoti ir vairuotojo pažymėjimo galiojimo
laikas du skirtingi dalykai. Sulyginimas su leidimu ginklui nekorektiškas,
pasibaigusio vairuotojo pažymėjimo galiojimas pratesiamas automatiškai.
Keitimas praktiškai reikalingas tik nuotraukai atšviežint... Kaip pavyzdys
būtu paso galiojimas. Tai, kad maniškio galiojimas baigėsi rudenį, dar
nereiškia, kad aš nustojau būti Lietuvos piliečiu. (iš principo tapatybės
kortelės imt nenoriu :-))