Tema: Re: del draudimo ivykus eismo ivykiui
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-04 23:15:17
Idomu kokia shitos legendos kilme. Teise vairuoti suteikia galiojantis
vairuotojo pazymejimas. Taskas ir amen. Vaziavimas su pasibaigusiu
galiojimu - vaziavimas be pazymejimo, su visomis pasekmemis. Civilines
atsakomybes atveju tai butu regresas į kaltininka.

"Pagonis"  wrote in message news:ig01mt$85g$1@trimpas.omnitel.net...

Reiktu pasiklausti teisininku. Teoriskai, teise vairuoti atimta tau nebuvo,
pasibaige tik dokumento galiojimo laikas.
IMHO viskas turetu buti gerai.