Tema: Re: kaip as mazda tvarkiau
Autorius: ttt
Data: 2009-04-07 12:11:34
esquires formulated the question :

> o jei gedimo paieskos "uztruktu" dvi valandas, butu panasiau? rimo servisas,
> tvarkantis mercedes savanoriuose, irgi susilaukia tokiu atsiliepimu - cha,
> tvarke kazkoki mazga tik valanda ("normalus" garazinis - 3), uz ka jiems tiek
> babkiu. kad jie isimikline, daro keliu zmoniu komanda, dirba greitai ir
> gerai, tai matyt pinigu neverta, nes masina ant keltuvo prabuvo tik 60
> minuciu! jau geriau ta pacia suma kreivarankiui cheskai "normaliai yra, 10
> metu dirbu niekas nesiskunde" uz 3 valandas sumoketi.

Cia ne tas atvejis. Cia tas atvejis kai darom 2 minutes ir imam uz 2
valandas, del to kad mes labai "solidus" servisas. Gi normalus zmogus
mato kokia aparatura naudoja, kiek zmoniu dirba ir tt. Be to, man
normali logika sako, kad pries kazka darant yra pasakoma kiek kainuos.

> kas be ko, saziningas elgesys su pirkeju teisingas reikalavimas. bet jei
> matsuda klientu skaiciumi nesiskundzia, tai 60 litu uz 2 minutes ju poziuriu
> gali buti labai netgi saziningas pasiulymas. matai, cia vistik nera
> vienasaliskas dalykas, reikalinga pusiausvyra, nes tiek klientui
> nesitenkinant sumoketa kaina, tiek servisui gautomis pajamomis kontaktai
> testinumo neturi.

Mano suvokimu problemos diagnozavimas elementariu "paziurejimu" turi
buti itrauktas i remonto ikainiu tarifa. O tai kad meistras sugeba per
2 minutes tik paziurejes kazka pasakyti turetu buti jo konkurencinguma
didinantis dalykas. Ir tik papildomas aparaturos panaudojimas turi buti
apmokestinamas papildomai.
O kad matsuda neislaiko konkurencijos per ikainius ir del to bega
klientai - manau tik ju paciu problema. Del to 60lt sutarimo su klientu
niekada neatsiras. Is esmes prarastas klientas amziams.