Tema: Re: kaip as mazda tvarkiau
Autorius: oras
Data: 2009-04-06 17:58:18
uz 2 minuciu darba 60lt? as suprantu kad uz know-how reikia susimoketi, bet 
gal ne tokia kaina? dvacatke siuliau, bet apie mazesne suma nei 60lt zmogus 
net i kalbas nesileido. tai buvo tiesiog principo reikalas.

"ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message 
news:grd4pn$bm8$1@trimpas.omnitel.net...
> nu bet tu irgi ... kodel nenori moketi uz diagnozavima ? gal kitam servize 
> tau butu ir variklio galva pasiule pasikeisti ? o po to pastebeje kame 
> beda ramiai tau nezhinant pakeistu tarpine ir butum susimokejes 1500Lt ?
> diagnostika irgi mokamas dalykas...
>
> "oras" <no@mail.com> wrote in message 
> news:grd3r1$a3u$1@trimpas.omnitel.net...
>> Turiu kelias laisvas minutes, tad nusprendziau pasipasakoti. Galbut mazdu 
>> savininkams tai bus naudinga. Zodziu turim savo parke mazda 626 
>> automobili. Problema - gesta variklis. Uzsirasiau ir atvairuoju i Matsuda 
>> servisa esanti Ozo gatveje. Meistriukas per dvi minutes nustato gedima  - 
>> ipurskimo kolektoriaus tarpine. Remonto kaina 360lt (detale + 
>> pakeitimas). Pasidomejus kiek darbas ar detales atskirai, nezinojo, sake 
>> sulaukti priemejo (bus po pusvalandzio). Nutariau palaukti ir tuo tarpu 
>> pasiskambinau i kitus servisus pasidomet del kainu (tame tarpe ir i kita 
>> Matsudos atstovybe). Visu kainos 150-200lt maziau. Noras remontuotis pas 
>> juos zinoma praejo. Pasirodzius priemejui ir paklausus kodel taip yra, 
>> zmogus eme aiskinti galbut ne taip kiti servisai suprato ka reikia 
>> tvarkyti ir pan. Elementarus mandagumas priemejui staiga pasidare 
>> svetimas, kuomet pasakiau, jog noresiu pasikonsultuoti su ju kolegomis is 
>> kitos atstovybes. Buvo pareikalauta 60lt uz gedimo diagnostika. Moketi 
>> zinoma atsisakiau, argumentuodamas kad kaina yra visiskai neadekvati. Po 
>> siu zodziu zmogus pasisiule pajungti kompa net kelis kartus, bet pabrezus 
>> kad noriu susimoketi uz tai kas buvo atlikta, pasiunte mane vaziuot savo 
>> keliais. Pokalbio tonas buvo tikrai nemalonus, i klienta kreipiamasi "tu" 
>> ir pan (jei kam aktualu priemejo vardas Darius).
>> Tuo tarpu siandien susitvarkiau masiniuka kitam servise uz dvigubai 
>> mazesne kaina. Vaziuoja kaip naujas :)
>>
>>
>
>