Tema: Re: kaip as mazda tvarkiau
Autorius: esquires
Data: 2009-04-07 11:34:51
"ttt" <dt@ttt.l> wrote in message news:grf2at$m4i$1@trimpas.omnitel.net...

> Ta problema, kuri buvo diagnozuota, man labiau panasi i gripa, o ne i
> stuburo smegenu problema.

o jei gedimo paieskos "uztruktu" dvi valandas, butu panasiau? rimo servisas,
tvarkantis mercedes savanoriuose, irgi susilaukia tokiu atsiliepimu - cha,
tvarke kazkoki mazga tik valanda ("normalus" garazinis - 3), uz ka jiems
tiek babkiu. kad jie isimikline, daro keliu zmoniu komanda, dirba greitai ir
gerai, tai matyt pinigu neverta, nes masina ant keltuvo prabuvo tik 60
minuciu! jau geriau ta pacia suma kreivarankiui cheskai "normaliai yra, 10
metu dirbu niekas nesiskunde" uz 3 valandas sumoketi.

> Netgi jei zmogus nemato skirtumo, visiskai nereiskia kad jam turi buti
> pardavinejama kia uz mercedeso kaina.

kas be ko, saziningas elgesys su pirkeju teisingas reikalavimas. bet jei
matsuda klientu skaiciumi nesiskundzia, tai 60 litu uz 2 minutes ju poziuriu
gali buti labai netgi saziningas pasiulymas. matai, cia vistik nera
vienasaliskas dalykas, reikalinga pusiausvyra, nes tiek klientui
nesitenkinant sumoketa kaina, tiek servisui gautomis pajamomis kontaktai
testinumo neturi.