Tema: Re: Q: variklio kapitalkė (arba keitimas)
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-10-08 23:28:40
a tu pabandyk sukeist, papasakosi kaip sekėsi :)

O ir pravodkės ten tikrai daugiau nei parašei. Bent jau pas 1.8

"Vasaris" <none@none.none> wrote in message 
news:i8mpa6$df7$1@trimpas.omnitel.net...
> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message 
> news:i8mmas$92s$1@trimpas.omnitel.net...
>> kas liecia keitima I 1,8 tai daug bedu gali buti. Pravodke kompas netiks 
>> 100%.
>
> Gal galima argumentų, kodėl? Mano požiūriu, tai ten pravodkė paprasta - 
> purkštukai, ir keli davikliai (tepalo slėgio, aušinimo skysčio ir t-ros 
> rodiklio), gal dar kas nors. Manau, kad gali skirtis tik kuro padavimo 
> map'ai, kurie įsiūti į kompą ir pritaikyti konkrečiam varikliui/kūbatūrai, 
> nes variklio blokas tai juk neraportuoja savo parametrų kompui...
>
>> Klausimas del dezes ar tinka tvirtinimai ir perdavimo koeficientai ir
>
> Aš tai kažkaip maniau, kad jei variklio kūbatūra skiriasi minimaliai, 
> gamintojai naudoja tas pačias, arba suderinamas liejimo formas, ir 
> tvirtinimai ir pan. dalykai sutampa. Ala, skiriasi tik cilindro skersmuo 
> ir eiga.
>
>> tt. Technikinei jei tavo pase nenurodytas variklio nr px. Siulyciau 
>> ieskot dedes Vasios  tegu skrodima daro.
>
> Nemanau, kad apsimokės :-)
>
>> Arba pats jei turi laiko, noro ir sioko tokio supratimo apie mechanika.
>
> Kažkiek turiu, bet neturiu įrankių/dirbtuvės, todėl atpuola.
>