Tema: Re: Q: variklio kapitalkė (arba keitimas)
Autorius: kardanas
Data: 2010-10-08 11:55:56
kas liecia keitima I 1,8 tai daug bedu gali buti. Pravodke kompas netiks
100%. Klausimas del dezes ar tinka tvirtinimai ir perdavimo koeficientai ir
tt. Technikinei jei tavo pase nenurodytas variklio nr px. Siulyciau ieskot
dedes Vasios  tegu skrodima daro. Arba pats jei turi laiko, noro ir sioko
tokio supratimo apie mechanika.