Tema: Re: Q: variklio kapitalkė (arba keitimas)
Autorius: Vasaris
Data: 2010-10-08 10:47:39
Aišku. Kaip suprantu, su variklio skerdimu ir aiškinimusi, kas viduje,
apsimoka, kai tai daro:

1. Vasia, kuris turi daug laiko ir yra nebrangus.
2. Turi visus įrankius, stogą ir žinias susilopyt pats.
3. Variklis/auto yra retenybė, ir kitaip prasisukti neįmanoma.

Teisingai?

Dabar tada klausimas: orginaliai stovėjo 2.0 variklis ir automatinė dėžė.
2.0 variklis neskerstas retenybė, o štai 1.8 - pilna. Pasiskambinėjus
siūloma rokiruotė 2.0=>1.8, dar už pakankamai protingus pinigus. Ar toks
keitimas įmanomas be pasėkmių visai sistemai? Nes su automatu ir kompu man
tai neatrodo taip trivialu. Mano supratimu, kompą irgi reikėtų keisti, nes
ten turbūt įsiūtas kuro padavimo map'as, kuris adaptuotas konkrečiam
varikliui.

Ir kaip su oficialia dalimi - t.y. technikine ir pan.? Aišku varikliai
numerių neturi, ant jų neiškalta kubatūra/galingumas, bet nesinori ir čia
prisidirbt.