Tema: Re: patarimo reik
Autorius: vvvirgis
Data: 2010-09-22 16:03:08
Itariu, kad klysti, varza buna kiloomu eiles. Jei ten laidai dar
gamykliniai, tai bus varinis laidas su pypkem kurios prie paskirstytojo buna
1 k-omas o nat zvakes lygtai 5,7 k-omo. Jas gali pamatuot. Jei buvo laidai
pakeisti i silikoninius (minkstus), tada varza priklauso nuo laido ilgio.
Jiems dazniausiai nutruksta grandine prie antgaliu.

--
"ramunas" <doobas@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:i7cr7h$ntg$1@trimpas.omnitel.net...