Tema: Re: patarimo reik
Autorius: Korke
Data: 2010-09-22 13:36:13
plet sneki kaip koks katik teises gaves ir kuriam pradvinuti teveliai
uzfundyjo ar gauni pavairuot koki 3-4m senumo aparata, kur vos ne kompas
parodo kas sugede ka keist ar nuo ko pradet ziuret (nors is snekos tai
atrodytu, kad teoretikas konkretus), zmogus kalba apie 16m auto, kur jau
normalus VISU daliu/mazgu/jungciu susidevejimas labai garantuotas, o cia
aprasyti simptomai liecia einamas dalis. Tai kokio bb keitinet po viena
kazka, jei garantuoju ,kad visi trys isvardinti (zvakes, laidai ir
paskirstytojo dangtelis) vienodomis dalimis itakoja tai. Tau gi nesiulo jei
silpnai sviecia lempos, na vienas is itarimu butu mase bloga tuo paciu ir
padangas keist. Tai ko cia spangsti apie "kaskart nauja perki".
Pats pries gera desimtmeti jaunas budamas savo pirmaji auto golfuka antra
vienassesi karba turejau, irgi po kiek laiko pradejo dregnu oru oziuotis,
siaip minant budavo momentu padusinedavo... irgi pradziai pisausi su
mintimis ir biski veiksmai...ta pakeist...kad cia ir pigiai ir gerai butu is
pirmo karto nu biski geriau nu bet vistiek netas, na paskirstytojo dangtelis
valiau, sausindavau, nes rinkosi dregme.... paskui pasirodo skiles labai
saikingai buvo, per ten ir rinkosi. Paskui uzsipisau, susirinkau tais
laikais man didelius pinigus - pasikeiciau cia minetus zvakes, laidus, pask.
dangteli, karbe pakeite ten diafragma (ar kaip ten kazkokia), viskas kainavo
~400Lt. ir prasilekes pasijauciau kaip su kita masina, kai kiek spaudi gaza
tiek greiteja , be jokiu dusimu, ciaudejimu, nelygaus darbo variklio dregmei
esant. Taigi....
Yra kurie megsta gaist laika ir jaust diskomforta, bet dziaugtis maziau
sumokeje, yra tie kur pasikeicia viska, ir ramus vazineja nesukdami galvos
ir nestresuodami. O jei jau tokiam aparatui minetas dalis finansai neleidzia
vienu kartu ipirkt...nu tada imt jau nuolatini geriau reik arba neieskot
slieku ant asfalto.