Tema: Re: patarimo reik
Autorius: ramunas
Data: 2010-09-22 15:00:43
teises turiu arti 10 metu ... masina turiu 91` mazda 626 ... 50% laiko su ja
vazineju. ja turiu jau 8 metus... servize nera buvusi nei karto, nes viskas
yra remontuojama savo rankomis. gal tik reiktu kebulisto ranku prisikisimo,
nes rudyja ir paciam kebulinis darbas ne prie sirdies .... fejos masina 96`
clio ... buvo laikas kai smarkiai spardesi ... tokie pat simptomai kaip ir
uzklausejo ... masimatavau laidu varzas ... nukrypimu nebuvo tai nx juos
keisti ... seni originalai geriau nei nauja kinijoj gaminta preke ...
pasikeiciau zvakes ir baigesi ligos ... del tramblioriaus keitimo tai esu
girdejes , kad visi sako ten tikrintis, bet nei is vieno nesu girdejes, kad
buvo rasta ten beda ... tad ten net nelendu niekados ir pautu nesuku ...
na yra dar ir kitu transporto priemoniu autoparke tik naujesniu, kur jau tas
tavo minimas kompiuteris rodo kur suo pakastas ....
klausimu dar turi ?