Tema: Re: Avarines situacijos - kaip elgiates?
Autorius: CodeC
Data: 2010-09-03 11:48:53
On 09/03/2010 08:38 AM, Dainiushas wrote:
> šiuolaikiniai? Atsipeikėk, tokius skaičius rodo 1988 BMW 3.5 variklis.
> Pasato diagnostika ant laisvų rodo 0.3-0.4l/h, nauji dyzeliai
> greičiausiai dar mažiau. Tu pats pagalvok, jei koks nedidelis dyzelinis
> automobilis su 3l kuro valandą važiuoja 100km/h greičiu, kaip jis gali
> degint 1.5l/h "ant laisvų"?

o tai pas siuolaikinius generatoriai jau su nanotechnologijom, kad
sugeba ta pati 100W pagaminti pigiau nei 20 metus senumo?
tavo pacio teiginys tik patvirtina, kad biudzetiniai ir ekonomiski
automobiliai netenka prasmes, kai diena tenka kura deginti tam, kad eit
lenktyniu su saule kas ryskiau.

cia va trumpas straipsniukas. saltiniu netikrinau, bet man atrodo bent
minimaliai rimtas. jei tik noro bus perskaityt ir pabandyt suprast ka ir
kodel ten raso. o ne pamacius du zodzius DRL ir safety vel rekt ta pati
per ta pati.

http://www.acrs.org.au/collegepolicies/vehicles/daytimerunninglights.html

veliau gal dar paieskosiu.