Tema: Re: Avarines situacijos - kaip elgiates?
Autorius: KEdas
Data: 2010-09-02 19:27:53
Linas Petkevičius rašė:
> Nx? Jei matai remeja Ergo-Auto, o nematyai remejo Ergo-Life, ka tai
> reiskia?

Tą ir reiškia, kad nagrinėti tavo šaltinius nelabai matau prasmės, nes
šioje srityje tavo reputacija nekokia, t.y. meti bet ką net pats
nesuprasdamas apie ką ten šnekama. Tad kam man dar gaišti laiką tikrinant?

> Bet tu vistiek prie saltinio prisipisi. Tu gi net neziurejai
> kieno tyrimus institutas nagrinejo?

Tokius gerokai senstelėjusius tyrimus nagrinėjo, tą mačiau.
Nepastebėjau, kad literatūros sąraše būtų minimas nors vienas
netiesioginio poveikio sergamumui tyrimas.