Tema: Re: Avarines situacijos - kaip elgiates?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-02 18:05:59
1. PX kiek prisideda. Nes statistika, kad sviesos padeda sauguma jau
pamirso. Arba apsimeta, kad jos nera. Tipo pasaulyje tai vadina terminu DRL,
o pas mus vaziuoja ant trumpuju dauguma. Todel galima prisiknist ir sakyt,
kad viso pasaulio patirtis mums negalioja.
2. Pas mane ekonomiskas variantas (dyzelis, ksenonai, ilgi atstumai)  -
kitiem daugiau prisidetu turbut. Bet ir kilometrazai daugumai mazesni.