Tema: Re: žieminės padangos
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-09-03 10:26:40
teko važinėt ir su SF2 ir su SF3 ir su Dunlop DS2/3 ir su Michelin X-Ice.
Tai visos šitos ant ledo važiuoja kiek geriau nei Pirelli, bet tik ant ledo.
Aišku, jei būtų ištisai plikledis, geriau kas nors iš minkštų, bet kad
asfaltu važiuojama daug daug dažniau ir daugiau... kaip ir sniegu, pvz. DS2
apskritai nelabai įmanoma važiuot.
..
Tiesa, kiti gamintoja irgi turi visokių tokių tarpinių variantų kaip minėti
pirelej