Tema: Re: žieminės padangos
Autorius: Markovich
Data: 2010-09-01 20:56:07
realiai naujos padangos, tokios kaip viking5 ar x-ice2 yra kuriamos auto su
paskutiniu kartu abs'ais ir esp, ir todel geriausiai dirba su jomis, ant
paprastesniu masinu jos dirba ne taip efektyviai. Pasirinkt minkstas ar
kietesnio misinio padangas turi nusisprest pats. Ir vienos ir kitos turi
savu privalumu ir minusu. pats ant 1 masinos naudoju gislaved soft frost2-
ziauriai patenkintas, (tik didesniu greiciu vaziuojant plaukioja siek tiek,
bet nesu didelio greicio megejas ), ant kitos masinos  (ekonomines) vartoju
barum polaris2 - po sios ziemos ziauriai nusivyliau, nevaziavo, nestabde,
vienzo pravalas. Tokie vat mano pastebejimai. Jei ziema bus kitokia, tai ir
ispudziai bus kitokie

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5416 (20100901) __________

http://www.eset.com