Tema: Re: žieminės padangos
Autorius: BigM
Data: 2010-09-02 10:00:08
Jei teko važinėt su Gislavet SF2, būtų įdomu palyginimas.

Su SF2 teko važinėt, tai plaukiojimas tikrai yra dėl minkštos gumos, bet yra
labai didelis pliusas - tos padangos beveik iki susidėvėjimo galo dirba
praktiškai nekeisdamos važiavimo charakteristikų...

OK, įtikinai :) kol kas mano sąraše SF2 ir tavo minėti Pirelli. Na dar GY
kokio UG7+ atsiliepimus reikės paskaitinėt.