Tema: Re: 3 klausimai apie BRC
Autorius: priest
Data: 2010-09-02 15:07:17
> Ar man taip pasitaikė ar visų mašinų su dujom duslintuvai daug greičiau
> pradeda plerpti?

Aš irgi kažkaip to nepastebėjau.

> Kas kiek laiko reikia ten ka nors reguliuoti / keisti?

BRC duoda 2 metų garantiją, už savo pinigus reikia keisti tik dujų filtrus
( kas 40 000 km. Filtro kaina- 40Lt ( jie yra 2)). Reguliuoti reikia tik
tada, jeigu kas nors blogai ( netraukia, trūkčioja ar dar kas nors).

> Kokios yra TA subtilybės?

TA brangesnė ( tiksliai nežinau, apie 80Lt), kaip kažkas jau rašė reikia
tech. paso su įrašu "benzinas-dujos ( pažymą tech. paso keitimui iš karto
išrašo pats BRC), tada reikia važiuot į regitrą. Balionas galioja 10m,
toliau reikia patikros.

priest