Tema: Re: 3 klausimai apie BRC
Autorius: Monas
Data: 2010-09-02 12:06:41
Dusle sako kazkiek greiciau lenkiasi, pats nepastebejau didelio skirtumo.
BRC tipa sustrios dujos, kas kiek reguliuojasi nezinau. Pats paskutini karta
reguliavau pries kaledas (tfu tfu tfu), tiesioginis duju ipurskimas, firma
AG gal ar kaip ten vadinas, nu ne tokia sustra kaip BRC :)
Kad eitum i TA ramia sazine reikia galiojancio baliono ir iraso technikiniam
pase, kad kuras yra benzinas-duja. Balionas naujas galioja berods 10m, po to
kas 2 ar tai 4 metus reikia patikra daryt. Pagal visas taisykles reiketu
isimt baliona, vest pas dujininkus kad patikrtintu, perdazytu ir t.t. O
praktiskai buna visaip, dazniausiai po vizualios apziuros ikala patikros
data ir viskas.