Tema: Re: 3 klausimai apie BRC
Autorius: netavoreikalas
Data: 2010-09-02 14:52:57
Vytook's wrote:
> Ar man taip pasitaikė ar visų mašinų su dujom duslintuvai daug greičiau
> pradeda plerpti?

nepastebejau kazkaip sito

> Kas kiek laiko reikia ten ka nors reguliuoti / keisti?

reiktu profilaktiskai keisti filtrus, nu kas kokius 20 - 30 kkm.
reduktoriu dar buna reikia perrinkt, bet pradeda jaustis kada ateina tam
laikas, pradeda blogai vaziuot, issijunginet i benzina ir pan.
reguliuoti daugumoj reikia iranga su varztu, iprasta tai daryt kai
technikiniam pasako kad blogas misinys :) kuro misini ipurskimui vis tik
reguliuoja pats benzo kompas pagal blemba zonda, jei blogas misinys
dujom, tai ir benzinu kazkas greiciausiai bus netaip. nu arba dujom
vaziavimas skirtis nuo benzino turi LABAI

> Kokios yra TA subtilybės?

auto registruota iki 2006m. 11men., jei gerai data pamenu, nereikia
nieko. registruota po 2006m. 11men. turi buti irasas benzinas/dujos, o
kad ta irasa gauti reikia tureti pazyma apie irangos sumontavima is vkti
registruotu montuotoju