Tema: Re: Avarinės situacijos - kaip elgiatės?
Autorius: IksEr
Data: 2010-09-02 09:42:35
1. Nes tai naudinga naftos magnatmas.
2. Nes tai naudinga lempuciu gamintojams.
3. Nes tai naudinga generatoriu meistrams.
4. Nes istatyma prieme kazkokie lopai, kurie nieko nesupranta.
5. Nes visi kaip avinu banda aklai laikosi sio KET punkto ir vazineja su
prisiuta galva (tauta mankurteja!!).
6. Nes zmones su jautriu regejimu akina sviesos, ijungtos dienos metu.
7. Nes nesuteikiama galimybe ZMOGUI paciam nuspresti, kada REIKIA ijungti
sviesas.
8. Nes ne visi sugeba nusipirkti automobilius, kuriuose sumontuotos LED
dienos sviesos.
9. Nes Delfi komentaruose rase, kad tai yra didelis blogis.
10. Nes tada zymiai dazniau tenka sutikti Zenonininkus ir del to eikvojasi
nervu lasteles.
11. Nes visi vazinejantys keliuose yra dalbajobai (tame tarpe ir blondines),
ir tik Codec'as vienas protingas su tamsiai zalia auto vazineja isijunges
pazibincius...