Tema: Re: Avarinės situacijos - kaip elgiatės?
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2010-09-01 18:13:18
> tai pateik galu gale ta statistika, juk vis taip ja remiesi. gini
> istatyma. tai turi turet kazkokiu akivaizdziu, patvirtintu irodymu.
> kitaip juk naturaliai kyla abejones del istatymo naudos ir prasmes. nes
> kitaip tai tavo lempute ne geresne uz mano.

2009 Lietuvos keliuose žuvo mažiausiai žmonių (368) nuo 1965 metų. Prieš
tai geriausias rezultatas buvo 2008 metais (499). 2007 žuvo 740.
Kaip manai, kiek automobilių Lietuvoje buvo 1965?
Eismo įvykių lyginant su 2005 sumažėjo 3000.
30 metų dinamiką galima pažiūrėti čia:
http://www.lra.lt/lt.php/eismo_saugumas/eismo_ivykiu_statistika/27

ic
--