Tema: Re: Avarinės situacijos - kaip elgiatės?
Autorius: booraz
Data: 2010-09-02 08:51:23
Tikrai yra tokia statistika, raudoni maziausiai avaringi, zali daugiausiai
avaringi. Pries ~savaite pasakojo ryte per Laisvoji Banga.

Irgi statistika: mano zalias auto, tai patekau i viena avarija (nemate
moteriske atbuliniu vaziuodama), draugo raudonas auto, dar nepateko. Auto
turim vienodai laiko :)