Tema: Re: skirtingos padangos ant asiu
Autorius: razumas
Data: 2010-08-30 16:06:07
kiek laiko per diena praleidi masinoje? (velgi per mano prizme ziurint jei
gyveni masinoje, tai ji turi buti didele, todel , manau, kad tavo masina
maza, nes ji tik nusigauti is tasko a i taska b)
jei tik i darba ir namo ir dar kur nors i kaimuka savaitgaliais- dek sipus
(as zmonai ir ant golfo dejau ir dabar ant voyagerio uzdejes) ir bedos
neturiu. lipa is snieguotu kiemu kaip tankas :). kas del triuksmo tai
gyventi galima. del saugumo atsisakai dalies konforto.

--
razumas