Tema: Re: skirtingos padangos ant asiu
Autorius: CodeC
Data: 2010-08-30 15:18:47
On 08/30/2010 03:13 PM, Renookas wrote:
> nu su visa pagarba tau tikrai matau kad tu ne toks putotas kaip Pukis.. tu
> 100 kart labiau apsiputojes sprendziant is parasymo tono pries tai buvusiame
> poste..
>
> nes zmogus aiskiai atsake i tavo klausima, o tu ji uzsipuolei..

nu matyt kiekviens pagal save sprendzia. as tai jo atsakyme radau tik
morala 'kad su blogom padangom isvis geriau nevazinet', kai apie tai
mano klausime nei vienos raides nebuvo. todel ir pasiuliau paskaityt
pries atsakant. nes klausiau tai ar galima det skirtingas padangas (su
sipais ir be) ant asiu ir kodel. o pradet fleimo apie padangu geruma nei
noriu nei ruosiuosi.