Tema: Re: skirtingos padangos ant asiu
Autorius: razumas
Data: 2010-08-30 15:53:54
sutinku , kad sipai suteikia daugiau vietos klaidoms.
Bet reikia kad butu visi 4 sypai.
plius ant kokios masinos des tas padangas. nemanau, kad bent jau ant 5 metu
senumo, nes sukrapstytu litu visoms vienodoms.
tada dadek stabdymo netolyguma, padangu nevienoduma, lietuviskus kelius ir
vairuotojo klaidas ir gausis kotletas, jei viskas laimingai, tai tik po
pievas pasivazines.

--

razumas