Tema: Re: atsargiai, mentai siauteja
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-08-26 16:05:19
Bet zekit, man mentukai syki susistabde pasakojo, kad ju radaru parodymai irasomi i atminti, tam kad po to valdzia vakare galetu patikrinti tuos parodymus (ta prasme pvz. buvo greicio pazeidimas, o protokolo nera), tai negi negalima isssaukti is atminties to parodymo ir pademonstruoti pazeidejui?
Nebent cia ne visi radarai taip moka, o tik mandresni.