Tema: Re: atsargiai, mentai siauteja
Autorius: razumas
Data: 2010-08-26 14:05:51
o kas trukdo irasineti pokalbi? dauguma telefonu turi diktofona.
dirzai truputi daugiau fincijama , nei greitis. Nesu tikras, bet iki
protokolo pasirasymo jie turi saugoti tavo duomenis, todel kai paprasiau
parodyti greicio matavimo rezultatus, kad galeciau sulyginti irasa protokole
su realiu parodymu, (o jie dar dvi masinas jau buvo susitabde po manes ) man
buvo pasakyta, kad vaziuok, bet kita karta neissuksiu
--

razumas