Tema: Re: atsargiai, mentai siauteja
Autorius: Shlipsas
Data: 2010-08-26 13:10:11
sitoje vietoje esu ramios sazines. as tiek nevaziavau ir tiek. Siule moket 40, bet pabusiu ishdidus ir susimokesisu didesne bet nepripazinsiu.
Palyginimui - priesh pora metu sumokejau 1000 lt ir nesiginchijau, nes zinau kad kaltas. Cia zaidzia principai.
O argumentai - protokole nurodzhiau, kad vaziavau, sustabde. Parode kazkieno duomenis radare. Su jais nesutikau ir tt. Siaip pirma karta gyvenime teko taip bendraut su mzp, neatrinkinejant keiksmazodziu ir tt.

--
Shlipsas
Vilnius
"Darius Styra" <DariusStyra@gmail.com> wrote in message news:i54vv4$s9p$1@trimpas.omnitel.net...
> Ir siaip ydomu - pries einant ten -kokie argumentai?
> Kaip manai tavo zodis "tiek nevaziavau" kiek svaresnis uz sertifikuoto
> matavimo prietaiso parodymus ?
>
> Manau be geru namu dabu - niekaip.
>
> Styra
>

> "Memba of board" <rukyk@NOSPAM.com> wrote in message