Tema: Re: TA atidumas
Autorius: svyt
Data: 2010-08-25 19:10:01
stabdo paprastai ir iskritus kaladelei, tik labai nemalonus garsas buna. jei
isteka skystis stabdo kitas konturas, kai kuriu masinu kai kuriais atvejais
(e28 bmw pvz vienas konturas ant 3 kitas vienam ratui) tik vienas priekinis
ratas,( plius trauki rankini ir bus irgi trys.) tai nelabai jauku, bet ne
taip tragiska jei laikais distancijos su senu nepriziuretu grabu.

--
vyt/ /