Tema: Re: TA atidumas
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-10 11:10:27
na galetu rimciau tikrinti masinas pas mus TA...
vakarykstis ivykis priverte susimastyti ar visgi TA turejo pastebeti ar ne,
kad sake taip surudijus kad gali nuluzti...
pries tai po TA varymo kitai maisnai stabdziu kaladele iskrito, nes stabdziu
diskai susideveje buvo. Na tegu sita tai jau mano klaida kad nepasitikrinau,
taciau tikrai vercia mane susimastyti ar ne per mazai ziurima i masinos
bukle... taip susimasciau vakar po ivykio kad galejo 30km anksciau viskas
ivykti ir butu neaisku kuo pasibaige viskas autostradoj lekiant..