Tema: Re: TA atidumas
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-11 06:11:33
pirma ne stabdziai gi sugedo. Luzo sake laikanti rata. Sugebejimu nereikejo,
ratas isvirto ir masina uznese gala i kaire puse. As tuo metu vaziavau antra
juosta. Vaziuokle tikrinau TA, tai dar paciam karta per ja eiti? taip
iseina. pasirodo ten buvo itrukus ji jau anksciau.matyt pries perkant
kazkada bordiura buciaves ratas...