Tema: Re: VEHO, klausimas kewlei
Autorius: linuji
Data: 2010-08-11 20:04:28
nu arba tave, kewle, pasodint paru. ir visi newsai bus ramus...
zmones zinos tada bent kad ne tik jie savo crv kencia karscius, bet ir kewle 
kencia belangej... 50/50 :)

"kewle migyje" <ai@ui.oi> wrote in message 
news:i3ukkj$tb9$1@trimpas.omnitel.net...
> tai kad jo užvadinimas Ajasuka Jatakaja ir dar herioglifais, tai nepapuls 
> po jurisdiktsije :(
>
> -- 
> '(oo)'
>
>
> "linuji" <rasyk@man.lt> wrote in message 
> news:i3ukdt$t59$1@trimpas.omnitel.net...
>> ne, nu tai cia japona Hondos generalini... kaip kitaip. iskart uz visas
>> auto - iki gyvos galvos :)
>>
>> "kewle migyje" <ai@ui.oi> wrote in message
>> news:i3uhdo$q5r$1@trimpas.omnitel.net...
>>> nu ir ką teisti?
>>> gal serviso vadovą "ot trioch do piati let?"
>>>
>>>
>>> -- 
>>> '(oo)'
>>>
>>>
>>> "linuji" <rasyk@man.lt> wrote in message
>>> news:i3u4g7$7mg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nu tai yra sutartis pardavimo, yra teismai.
>>>> ir rasit teisybe :)
>>>>
>>>> "zlc" <zelceminas@gmail.com> wrote in message
>>>> news:i3tsc2$rh7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> tai zinau, kad ne su tuo dirbi, ale vistiek.. :)
>>>>> Snekejau ne su vienu jusu darbuotoju, bet niekas man konkreciai 
>>>>> pazadet
>>>>> nieko negali, tai vat ir klausineju per visus.
>>>>>
>>>>> "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message
>>>>> news:i3trkd$qic$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> viena ause jau girdjau, kad vasar pradjo gausiai lst ita bda
>>>>>> einu, pasiaikinsiu, kokioj ten stadijoj ten sprendimas, pac ne visai 
>>>>>> su
>>>>>> tuo dirbu
>>>>>>
>>>>>> dl visoki kompensacij ir garantini prastov, kiek suprantu, dabar 
>>>>>> vyksta
>>>>>> razborks su gamintoju/importuotoju
>>>>>>
>>>>>> -- 
>>>>>> '(oo)'
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "zlc" <zelceminas@gmail.com> para naujien
>>>>>> praneime:i3tkan$e3v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Daugumai garantiniu CRV nusprogineja AC rites ir movos (ar kazkas, 
>>>>>>> nu
>>>>>>> kewle
>>>>>>> zinai turbut pats) ir bent jau mano atveju iki siol negaunu tikslaus
>>>>>>> atsakymo kada detales bus. Vienu zodziu skambina piktas klientas ir
>>>>>>> sako
>>>>>>> man, gali paskubint VEHO kad veiktu AC? arba dOkit pakaitine masina 
>>>>>>> su
>>>>>>> AC,
>>>>>>> nes as moku i menesi daug pinigu ir noriu kad per karscius butu vesu
>>>>>>> masinoj. Trumpai tariant sis reikalas tikrai uzsites menesi, o gal 
>>>>>>> ir
>>>>>>> ilgiau. Kaip zadate kompensuoti siuos nepatogumus klientams? Gal 
>>>>>>> esant
>>>>>>> nestandartinei problemai, rasite nestandartini sprendima pvz kaip
>>>>>>> pakaitinio
>>>>>>> auto suteikima (aisku su veikianciu AC), nebutinai nauja, turit gi 
>>>>>>> ten
>>>>>>> parka
>>>>>>> panaudotu? Nu esme supratai, man reikia kazka svaraus pasakyti
>>>>>>> klientui.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>