Tema: Re: VEHO, klausimas kewlei
Autorius: zlc
Data: 2010-08-11 13:00:34
tai zinau, kad ne su tuo dirbi, ale vistiek.. :)
Snekejau ne su vienu jusu darbuotoju, bet niekas man konkreciai pazadet 
nieko negali, tai vat ir klausineju per visus.

"kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message 
news:i3trkd$qic$1@trimpas.omnitel.net...
> viena ause jau girdėjau, kad vasarą pradėjo gausiai lįst šita bėda
> einu, pasiaiškinsiu, kokioj ten stadijoj ten sprendimas, pac ne visai su 
> tuo dirbu
>
> dėl visokių kompensacijų ir garantinių prastovų, kiek suprantu, dabar 
> vyksta razborkės su gamintoju/importuotoju
>
> -- 
> '(oo)'
>
>
> "zlc" <zelceminas@gmail.com> parašė naujienų 
> pranešime:i3tkan$e3v$1@trimpas.omnitel.net...
>> Daugumai garantiniu CRV nusprogineja AC rites ir movos (ar kazkas, nu 
>> kewle
>> zinai turbut pats) ir bent jau mano atveju iki siol negaunu tikslaus
>> atsakymo kada detales bus. Vienu zodziu skambina piktas klientas ir sako
>> man, gali paskubint VEHO kad veiktu AC? arba dOkit pakaitine masina su 
>> AC,
>> nes as moku i menesi daug pinigu ir noriu kad per karscius butu vesu
>> masinoj. Trumpai tariant sis reikalas tikrai uzsites menesi, o gal ir
>> ilgiau. Kaip zadate kompensuoti siuos nepatogumus klientams? Gal esant
>> nestandartinei problemai, rasite nestandartini sprendima pvz kaip 
>> pakaitinio
>> auto suteikima (aisku su veikianciu AC), nebutinai nauja, turit gi ten 
>> parka
>> panaudotu? Nu esme supratai, man reikia kazka svaraus pasakyti klientui.
>>
>>