Tema: Re: VEHO, klausimas kewlei
Autorius: kewle
Data: 2010-08-11 16:08:53
tai va
pradėjo jau gamint H tiekėjas kažkokias modernizuotas movas (kitokia frikcinė medžiaga ar kas ten)
bet kol užgesiins gaisrą visoj jewropoj (per karščius gausus shortagas gavosi), kažkiek užtruks, nenoriu apie terminus kalbėt, kad neprisižadėčiau.
...kažkas iš klientų sugebėjo tiesiai į Honda parašyt su &*%$%@, tai anam aciuntė vieną be eilės :O
sori, kad taip, ale pac supranti, ne mūsų galioje kai kurie dalykai, nors visais varpais ir skalabyjam

--
'(oo)'

"zlc" <zelceminas@gmail.com> parašė naujienų pranešime:i3tsc2$rh7$1@trimpas.omnitel.net...