Tema: Re: Kada geriausia i Kauna masinu paziuret?
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-08-08 09:33:44
Drįsčiau nesutikti, lietuviai lyginant su vokiečiais taip nudremžia naujas
mašinas, kad net sunku pasakyti, neseniai ieškojau sau auto, galvojau
paimsiu mažai nuvažiavusia LT lizingine, bet kur tau. Visos mano žiūrėtos
mašinos buvo pravažiavusios ne daugiau kaip 40 000 km ir ne senesnės kaip 2
metų. Bet visos nutrintos apibaladotos. Kaip tuo tarpu tokių metų ir tokios
ridos  mašinos iš europos atvažiuoja ledines.
Yra dar vienas niuansas dėl ko LT važinėtų auto negalima pirkti - tai
nekokybiškos atsarginės dalys, lietuviai mėsta pigias atsargines dalis ir po
to verkia, kad važiuoklė nelaiko. Tai va paimsi tokią LT paruoštą pardavimui
su kinietiška važiuokle ir po to verksi kokia passato važiuokle leva.
Čia dar reikia pridėti LT kelių, bordiūrų būklę.