Tema: Re: Kada geriausia i Kauna masinu paziuret?
Autorius: servisas
Data: 2010-08-06 12:25:47
Na, taip, is turgaus jie atsirade, taciau Lietuvoj masina turtas, ir po
pirkimo kaip taisykle jinai buna suremontuojama ir priziurima. Na, jei
pirksi masina su numeriu EZX, tai gali reiksti, kad "ja nepavyko pataisyti"
ar "ja vazinejo poxuistas ir stovis panasus kaip pirkus is turgaus", todel
ir sakau, kad geriau pirkti su veliava numery ar bent ne tolimesnes, nei C
pirmos raides.
Mano virsinykas turi tokia savybe- nusiperka masina, idealiai suremontuoja
ir po poros metu jinai jam pasidaro kazkuo netinkama. Tada kazkas laimingai
ja nusiperka - vienas is ju buvo mano tevas :)