Tema: Re: Kada geriausia i Kauna masinu paziuret?
Autorius: Vitas
Data: 2010-08-06 13:40:41
Jo, teisingai, nemažai gal dar tokių, kurie tik nusipirkę puola keisti VISKĄ
(t.y diržus ir tepalus). Dzin aišku kaip ten kiti mazgai automobilio.
Pvz, pamenu, stoviu vieną čia dieną tekstaroje eiluteje prie prekystalio,
noriu nusipirkti dalių. Priešais mane kažkoks veikėjas atisvežęs nuimtus
diržus ir guolius. Detalės matau originalas, guoliai nauji NTN'ai, diržai
kaip ką tik išpokuoti, visos raidės matosi ir t.t. Ir prašo jis jau
pardavėjos tipo jau visų šitų naujų detalių. Paėmė aišku  kinietiškas
papigeiskas ir patenkintas išvažiavo :)