Tema: Re: Radaru pirkimo konkursas - neskaidrus :-)
Autorius: labay aktualus
Data: 2009-04-01 15:14:38
na, i mano stovincia auto iplieke veikejas, apsidraudes
seesam pcad.  Svarstau viena is variantu sudares servise
samata pasiimti ta suma grynais ir atiduoti taisyti savo
meistrams, kurie ten tu visu oficialumu neturi.  Bet jei
jie numinusuoja pvm, vadinasi, man paciam is savo
kishenes teks ta skirtuma padengti...