Tema: Re: naujasis vln upes g. parkingas
Autorius: Kestas.
Data: 2010-07-09 11:22:01
Matai, as i miesto centra ar ta mineta uzkampi dienom ir nevaziuoju, man
tiesiog nera kaip tikram lietuviui dziugu jog kitiem, kurie ten dirba,  padare
toki  staigu zapadlo. Viena kai rinkdamasis darbo/gyvenamaja vieta matai
kokia  ten situacija, kita kai zaidimo taisykles pakeiciamos on the fly, nes
kazkam susviecia vizija tiesiog susirinkti daugiau babkiu. Na babkiu tai
babkiu, viskas cia aisku, bet nafig issikalineti sus tokaisi lozungais
"apsaugoti šią teritoriją nuo neigiamo poveikio aplinkai"