Tema: Re: naujasis vln upes g. parkingas
Autorius: VNO
Data: 2010-07-09 10:35:26
> 1.Ne taip jau visur Europoje ir mokamas tas parkingas.
bet tai netrukdo taip sakyti ;)

> 2.Vilnius nėra metropolis su milijonais gyventojų ir klaidinga taikyti tas
> pačias taisykles mažam Europos miesteliui Vilniui, kaip kad ir pvz Londonui.
duok BABKIU! :)

> 3.Mokamas parkingas turėtų būti būdas reguliuoti eismo srautams, o ne
> tiesiog pasipinigavimas.
visos rinkliavos pirma ko yra pinigu surinkimas.
reguliuoti eima galima ir be rinkliavu - pigiau zenklus statyti.
tad ko tais man nesitiki, kad mokamas parkingas gali kazka reguliuoti, kai galima tiesiog drausti parkinga pvz kamsciu metu.

> 4. Kuo buvo per daug intesyvus eismas Barbakano aikštelėje, kaip trugdė ten
> stovintys automobiliai ir kuo dabar gerai, kad jinai nuolat tusčia stovi, o
> automobiliai pasiskirstė po aplinkinius kiemus, gatveles?
grazesnis vaizdelis?

> 5. Kam ir kaip kliudė automobiliai Upės gatvėje?
vakare, kai visi varo namo - nuolatinis kamstis.
uzstatyta gatve is abeju pusiu.
ten reiktu platinit kelia iki 2-ju juotu i abi puses ir drausti parkinga nuo Lietuvos viesbucio iki zaliojo tilto.

> Ir begalę kitų klausimų galima sugalvoti. Man tai asmeniškai px, galiu ir
> neparkuotis toje upės g., galiu iš vis nevažiuoti į centrą. Tiesiog pikta,
> kad žmonės kuriems patikėta rūpintis, kad miesto svečiams ir gyventojams
> būtų kuo patogiau mieste gyventi ir svečiuotis, daro viską atvirsčiai.

manau reiktu maziau parintis.
iete musu parkingo i valias.
mokams jis ar ne - is esmes nesvarbu, nes kainuoja kapejkas.

VNO