Tema: Re: naujasis vln upes g. parkingas
Autorius: Vitas
Data: 2010-07-09 10:30:01
1.Ne taip jau visur Europoje ir mokamas tas parkingas.
2.Vilnius nėra metropolis su milijonais gyventojų ir klaidinga taikyti tas
pačias taisykles mažam Europos miesteliui Vilniui, kaip kad ir pvz Londonui.
3.Mokamas parkingas turėtų būti būdas reguliuoti eismo srautams, o ne
tiesiog pasipinigavimas.
4. Kuo buvo per daug intesyvus eismas Barbakano aikštelėje, kaip trugdė ten
stovintys automobiliai ir kuo dabar gerai, kad jinai nuolat tusčia stovi, o
automobiliai pasiskirstė po aplinkinius kiemus, gatveles?
5. Kam ir kaip kliudė automobiliai Upės gatvėje?

Ir begalę kitų klausimų galima sugalvoti. Man tai asmeniškai px, galiu ir
neparkuotis toje upės g., galiu iš vis nevažiuoti į centrą. Tiesiog pikta,
kad žmonės kuriems patikėta rūpintis, kad miesto svečiams ir gyventojams
būtų kuo patogiau mieste gyventi ir svečiuotis, daro viską atvirsčiai.