Tema: Re: nesuprantama sankryza -
Autorius: KEdas
Data: 2010-07-08 15:51:58
On 2010.07.08 11:00, Ingodas Vytrastas wrote:
> Aš siūlau įvesti papildomą lentelę "išskyrus nurodytas transporto
> rūšis". Panašiai kaip "Frei" ženklai DE:
> http://german.about.com/library/blauto_Zusatz.htm

O aš kažką kitą siūliau? :)
Štai savivaldybės atsakymas dėl KET nenumatytų lentelių:

Informuojame, kad Vilniaus gatvėje pagal Jūsų pateiktą nuotrauką
nukreipiamasis kelio ženklas Nr. 413 „Pėsčiųjų ir dviračių takas“
leidžia nuo tos vietos eiti pėstiesiems ir važiuoti dviračiais. Tačiau
kaip matyti iš nuotraukos automobiliai, pažeisdami minėto kelio ženklo
reikalavimus, parkuojami už ženklo.
Kelio ženklas Nr. 332 „Sustoti ir stovėti draudžiama“  draudžia
automobilius parkuoti nuo ženklo pastatymo vietos į kairę 20 metrų,
neatsižvelgiant į teritoriją prieš ar už ženklo. Pagal nurodomąjį kelio
ženklą Nr. 549 „Taksi stotelė“ taksi automobiliai stovi taksi stotelėje.
Kelių eismo taisyklėse apibrėžiama stotelė kaip po 15 metrų nuo minėto
kelio ženklo. Papildoma lentelė „Iki 3 vietų“ yra informacinio pobūdžio
ir skirta informuoti taksi vairuotojus keli automobiliai gali laukti
keleivių.

Vedėjas 									Algirdas Šešelgis