Tema: Re: nesuprantama sankryza -
Autorius: Naras
Data: 2010-07-08 08:57:12
jo, taciau jei matai atvaziuojancia auto, tavo SUKIMAS skaitosi kaip
sukimas, ir galioja desines rankos taisykle, ir nejebiot, tu negali niekada
pasakyti "mano akys nuskrido paziurejo, jis neturejo teises vaziuoti".
Ypatingai kai gaunasi momentas, kad is lydos teise vaziuoti turejo. Kur cia
zmones taip teises laiko, kad tokie klausimai kyla?