Tema: Re: nesuprantama sankryza -
Autorius: Martynas | www.bagazines.lt
Data: 2010-07-07 14:00:31
>> nes tai yra viena ir ta pati sankryza,

manau tame ir slypi problema sitoje sankryzoje, nes neaisku ar sankryzos dvi
t formos ar viena tik biski nelinijoj.

Manyciau jei anksciau pareigunai smaugdavo sukancius per zalia rodykle ir
lekiancius i Naugarduko, reiketu manyti, kad tai viena sankryza ir
vaziuojancius is senamiescio i virsu Naugarduko g. reikia praleidinet.

--
Pagarbiai,
Martynas