Tema: Re: Gali bausti, ar ne?
Autorius: Nitro
Data: 2010-06-03 18:14:48
nelabai supratau kuri vieta cia neaiski.

175 punkte isvardinamos vietos, kur reikia sustoti kai prie pervazos arteja
traukinys - siuo atveju jei yra stop zenklas, reikia sustoti pries stop
zenkla arba stop linija.

jei traukinys prie pervazos nearteja ir prie pervazos stovi zenklas 204 aka
STOP raudonam fone - ziurim i zenklo aprasyma ir stojam pries linija arba,
jei linijos nera, pries zenkla.

Kuri vieta neaishki? Abiem atvejais reikia sustoti. O baltas sviesoforas cia
isvis ne prie ko - jis tiek pat reiksmes turi, kiek ir geltonas mirksintis
iprastoje sankryzoje :)