Tema: Re: Gali bausti, ar ne?
Autorius: Zilas
Data: 2010-06-03 08:45:28
Nu va as vakar pabandziau :) pasivijo diskoteka, pabendravom apie 20 min. ar
galima ar ne, pasidomejo, kaip as buciau 2 men be teisiu ir... paleido!
Delto ir galvoju, ar negalejo nubaust, ar neturejo teises, ar nebuvo
pazeidimo, nes lauke pasislepe butent tokiu klientu kaip as.

P.S. Beje kaip surasti teismo sprendima tokiu klausimu, nes sake kad yra
priimtos nutartys, jiems palankios.