Tema: Re: OT: parekomenduokit dviratuka vilniuje
Autorius: Lobis
Data: 2010-05-16 14:50:11

> Aš irgi panašiai maniau iki šiandienos atsitikimo parduotuvėje, kai
> klientas rinkosi dviratį su sparnais, bagažine, grandinės apsauga, ir
> paprašė dviračio su Deore vietoj jo apžiūrinėjamo su Alivio. Atsirado
> panašus su Deore. :)

bereikalo tu cia saipaisi :)
nuo saves pasakysiu tik tiek kad yra du dviraciai, identiski, pas mane
pilnas deore pas zmona alivio. Mano 3 metu senumo zmonos nepilni metai. As
vazineju "ir i darba ir i soda" beveik apvalius metus, krc nenulipu nuo jo.
Tai vat zmona uzlipus ant mano iskart pareiskia kad viskas veikia zymiai
svelniau ir rieda juntamai geriau :) Cia taip sako moteris kuriai visiskai
dzin kas ir kaip ir is ko ten, konstatuoja tik fakta :)