Tema: Re: OT: parekomenduokit dviratuka vilniuje
Autorius: CodeC
Data: 2010-05-15 23:22:09
KEdas wrote:

> Mano pigusis ratas tiek nevaikšto. :)
> Brangusis ratlankis iš GD trūkus stipinui vaikščiodavo ir daugiau, bet V
> breikai turi eigos tikrai daugiau nei 10mm, tad kartą nepastebėjau, kad
> jau 3 stipinai trūkę. :)

> Yra dar vienas variantas – tavo trosas pernelyg tamprus, dėl to tau
> neužtenka rankenėlės eigos. Daugiau nei pusės beveik niekad neįspaudžiu.

> Na, ne visai taip, nes mašinoje bet koks barškesys mane nervuoja ir yra
> šalinamas nedelsiant.

> O tai kodėl tavo brangūs ratlankiai muša daugiau nei mano pigenos? ;)

o kur tu tai perskaitei? as rasiau simptomus pigiu dviraciu ir daliu,
kuriu per mano kojas ir rankas perejo jau ne vienas ir ne du. ir esminis
dalykas, kuri norejau parasyti, tai, kad dviratis uz 800 Lt ir uz 2000
Lt skiriasi savo kokybe ir teikaimu malonumu kardinaliai. o kad nevisi
tai jaucia ir ne visiem to reikia - nesigincysiu. man asmeniskai dabar
atsisedus ant tokio biudzetinio dviracio apima gilus liudesys ir norisi
kuo greiciau nupilti.

> O tu tikrai dviratį naudoji kaip kasdienę TP? Jei ne – ši tema ne tau

o koks skirtumas kada ir kur as numinu tuos km ?
man malonumas turi prasidet nuo pat uzlipimo ant dviracio, o ne taip,
kad 'aj vsitiek vaziuosiu tik 2km', tai tegu girgzda/kliba/neveikia.
kaip ir rasiau, yra du zmoniu tipai...