Tema: Re: Patarkit del auto pirkimo
Autorius: bomanz
Data: 2010-05-11 18:17:45
Dainiushas wrote:
> galima plačiau kuo brangiau dyzelio priežiūra nei benzino? Nes man
> kažkodėl gaunasi gausiai atvirkščiai :)

Nežinau, važinėju tik benzininėmis ir dabartinė mašina tik trečia :) Į
'eksploataciją' skaičiuoju visas išlaidas mašinai išskyrus langų skystį ir
benziną. Pakabos remontas taip pat įskaičiuojamas.

Mano mintis buvo tokia. Kai gaunu tokias nemažas išlaidas ne kurui darau išvadą,
kad kai perkama 10 metų senumo mašina neverta žiūrėti į 15% suvartojimo
skirtumą, ypač jei skirtumas tik mašinos dokumentuose. Nesėkmingai nusipirkus
mašiną išlaidos gali daug kartų viršyti pinigus kurie susitaupo dėl šiek tiek
mažesnio suvartojimo.

Važiavimo malonumas taip pat gerai kompensuoja papildomas išlaidas kurui :)

Dyzelines mašinas dažniau perka tie, kurie planuoja daug važinėti. Tai todėl,
kad dyzeliniai variantai dažniau brangesni ir todėl, kad kai kuriose šalyse
mokesčiai už taršą gerokai didesni dyzeliams. Todėl bendrai paėmus rasti _pigų_
10 metų geros būklės dyzelinį automobilį gerokai sunkiau nei benzininį. Už
normalią kainą kur nors Vokietijoje tokių žinoma yra, bet kad išleisti pinigai
grįžtų po to reikia labai daug nuvažiuoti. O nusipirkus nuvažinėtą reikės daug
įdėti į remontą. Arba kentėti visokius barškėjimus. Todėl mano kuklia nuomone
ieškoti būtinai dyzelinio neverta jei bus važinėjama nedaug, taip iki 10000km
per metus.